Reklamacje i zwroty

W nawiązaniu do konwencji wiedeńską z 1961 roku, nasiona konopi nie zaliczają się do środków odurzających ponieważ nie zawierają żadnych substancji psychoaktywnych i nie są traktowane jak narkotyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Wg prawa polskiego na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany jest dozwolone. Uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna. Również sklep który świadomie wysyła nasiona osobie planującej uprawę, sianie ww. nasion w kraju w którym jest to nielegalne popełnia przestępstwo. Wg prawa jest to obłożone karą pozbawienia wolności w podobnym wymiarze jak za samą uprawę.

Sklep nie przyjmuje reklamacji z powodu:

- nasiona nie wykiełkowały
- rośliny nie utrzymały się zaraz po wysianiu
- rośliny "zmutowały"

Jednak rozpatrujemy reklamacje jeśli:
- zakupione nasiona przyszły uszkodzone (zgniecione)
- nie odpowiada Ci ich wygląd lub nie spełniają oczekiwań pod kątem kolekcjonerskim

Jak należy złożyć reklamację?:

- Reklamację zgłaszamy wysyłając e-mail na adres: sklep@bucholandia.pl
- Treść reklamacji musi zawierać:

- numer zamówienia lub data zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego oraz nr telefonu (do ewentualnego kontaktu z osobą reklamującą towar)
- odmiany które zamówiłeś,
- określenie tematu reklamacji - nazwa odmiany oraz ilość
- adres do wysyłki nowych nasion.

Sklep w przeciągu 5 dni roboczych od złożenia reklamacji odpowie jak dana reklamacja została rozpatrzona.

Pozytywnie rozpatrzone reklamacje

Wszystkie pozytywnie rozpatrzone reklamacje zostaną przez nas wysłane w taki sam sposób jak podstawowe zamówienie. Reklamacja będzie zawierała ten sam rodzaj nasion (reklamacja odmian automatycznych - wysyłka odmian automatycznych; reklamacja odmian feminizowanych - wysyłka odmian feminizowanych). W przypadku braku tej samej odmiany nasion jak na zamówieniu, za zgodą klienta, będą wysłane nasiona o podobnych cechach.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: ......................................................................................................

Adres: ...................................................................................................................

e-mail: ..................................................................................................................

tel. .......................................................................................................................

Nr rachunku bankowego.............................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru ................................................................................................

Nazwa towaru .........................................................................................................

Nr paragonu/faktury .................................................................................................

Nr karty gwarancyjnej ...............................................................................................

Ogólna wartość towaru .............................. zł

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone ..............................................................................


DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:


(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) usunięcie wady,

(___) obniżenie ceny,

(___) odstąpienie od umowy.


.....................................................

(czytelny podpis reklamującego)

 

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a). nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

b). nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c). nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d). została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl