Nowości
Olejek CBD CIbdol 20%
Olejek CBD CIbdol 20%
650,00 zł
szt.
Olejek CBD Cibdol 10%
Olejek CBD Cibdol 10%
350,00 zł
szt.
Susz CBD "Strawberry Haze"
Susz CBD "Strawberry Haze"
38,00 zł
Susz CBD "Pre-Rolls" Strawberry Haze
Susz CBD "Pre-Rolls" Strawberry Haze
23,00 zł
szt.
Susz CBD "Gelato"
Susz CBD "Gelato"
43,00 zł
Susz CBD "Berry Haze"
Susz CBD "Berry Haze"
37,00 zł
Susz CBD "Diesel Skunk"
Susz CBD "Diesel Skunk"
37,00 zł
Susz CBD "Strawberry Haze" 20g
Susz CBD "Strawberry Haze" 20g
400,00 zł
szt.
Bestsellery
Barney's Farm - Amnesia Lemon
Barney's Farm - Amnesia Lemon
100,00 zł
Barney's Farm - Ayahuasca Purple
Barney's Farm - Ayahuasca Purple
102,00 zł
CBD Crew - Med Gom Auto
CBD Crew - Med Gom Auto
135,00 zł
szt.
Dinafem - Amnesia XXL Auto
Dinafem - Amnesia XXL Auto
103,00 zł
Dinafem - Critical + 2.0
Dinafem - Critical + 2.0
125,00 zł
Dinafem - Haze XXL Auto
Dinafem - Haze XXL Auto
102,00 zł
Dinafem - OG Kush
Dinafem - OG Kush
109,00 zł
Dinafem - Purple Afghan Kush
Dinafem - Purple Afghan Kush
125,00 zł
Dinafem - White Widow XXL Auto
Dinafem - White Widow XXL Auto
109,00 zł
Dutch Passion - Auto Duck
Dutch Passion - Auto Duck
130,00 zł
Dutch Passion - Auto Night Queen
Dutch Passion - Auto Night Queen
110,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Obsługiwane płatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

W nawiązaniu do konwencji wiedeńską z 1961 roku, nasiona konopi nie zaliczają się do środków odurzających ponieważ nie zawierają żadnych substancji psychoaktywnych i nie są traktowane jak narkotyk w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
Wg prawa polskiego na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany jest dozwolone. Uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna. Również sklep który świadomie wysyła nasiona osobie planującej uprawę, sianie ww. nasion w kraju w którym jest to nielegalne popełnia przestępstwo. Wg prawa jest to obłożone karą pozbawienia wolności w podobnym wymiarze jak za samą uprawę.

Sklep nie przyjmuje reklamacji z powodu:

- nasiona nie wykiełkowały
- rośliny nie utrzymały się zaraz po wysianiu
- rośliny "zmutowały"

Jednak rozpatrujemy reklamacje jeśli:
- zakupione nasiona przyszły uszkodzone (zgniecione)
- nie odpowiada Ci ich wygląd lub nie spełniają oczekiwań pod kątem kolekcjonerskim

Jak należy złożyć reklamację?:

- Reklamację zgłaszamy wysyłając e-mail na adres: sklep@bucholandia.pl
- Treść reklamacji musi zawierać:

- numer zamówienia lub data zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego oraz nr telefonu (do ewentualnego kontaktu z osobą reklamującą towar)
- odmiany które zamówiłeś,
- określenie tematu reklamacji - nazwa odmiany oraz ilość
- adres do wysyłki nowych nasion.

Sklep w przeciągu 5 dni roboczych od złożenia reklamacji odpowie jak dana reklamacja została rozpatrzona.

Pozytywnie rozpatrzone reklamacje

Wszystkie pozytywnie rozpatrzone reklamacje zostaną przez nas wysłane w taki sam sposób jak podstawowe zamówienie. Reklamacja będzie zawierała ten sam rodzaj nasion (reklamacja odmian automatycznych - wysyłka odmian automatycznych; reklamacja odmian feminizowanych - wysyłka odmian feminizowanych). W przypadku braku tej samej odmiany nasion jak na zamówieniu, za zgodą klienta, będą wysłane nasiona o podobnych cechach.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

DANE KLIENTA:

Imię i Nazwisko: ......................................................................................................

Adres: ...................................................................................................................

e-mail: ..................................................................................................................

tel. .......................................................................................................................

Nr rachunku bankowego.............................................................................................

PRZEDMIOT REKLAMACJI:

Data nabycia towaru ................................................................................................

Nazwa towaru .........................................................................................................

Nr paragonu/faktury .................................................................................................

Nr karty gwarancyjnej ...............................................................................................

Ogólna wartość towaru .............................. zł

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):

.........................................................................................................................
.........................................................................................................................
.........................................................................................................................

Kiedy wady zostały stwierdzone ..............................................................................


DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:


(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) usunięcie wady,

(___) obniżenie ceny,

(___) odstąpienie od umowy.


.....................................................

(czytelny podpis reklamującego)

 

OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

a). nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;

b). nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c). nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d). została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl